Известие

Collapse
No announcement yet.

Циркулация на въздуха - 156 ФЛ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Циркулация на въздуха - 156 ФЛ

    Колеги, не мога да преценя на 156 вътрешния фейс кога въздухът се върти в купето и кога влиза отвън. При светнала лампа или при загасена?

  • #2
    Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
    Колеги, не мога да преценя на 156 вътрешния фейс кога въздухът се върти в купето и кога влиза отвън. При светнала лампа или при загасена?
    При светнала
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
      При светнала
      При светнала влиза отвън, така ли да разбирам

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
        При светнала влиза отвън, така ли да разбирам
        Наопаки - отвътре. Ама ти си с двузонов и там нещата са малко по-различни откъм управление
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Лампите са две.
          Дясната показва че е на автоматичен режим, т.е. сама решава кога да затвори клапата. А когато светне лявата клапата е ЗАТВОРЕНА.

          Можеш чрез натискане на бутона да изключиш авто режима или да затвориш ръчно клапата.

          Автоматичния режим се влияе от работата на климата - според исканото от тебе решава кога да затвори клапата. Също влияе се и от датчика за качество на въздуха - ако спеш зад автобус който дими - се затваря сама, за да спре притока на замърсен въздух. Е, не винаги все пак това е Алфа
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
            Лампите са две.
            Дясната показва че е на автоматичен режим, т.е. сама решава кога да затвори клапата. А когато светне лявата клапата е ЗАТВОРЕНА.

            Можеш чрез натискане на бутона да изключиш авто режима или да затвориш ръчно клапата.

            Автоматичния режим се влияе от работата на климата - според исканото от тебе решава кога да затвори клапата. Също влияе се и от датчика за качество на въздуха - ако спеш зад автобус който дими - се затваря сама, за да спре притока на замърсен въздух. Е, не винаги все пак това е Алфа
            Не всички имат датчика за задимяване (то е опция, както и за запотяване) така, че това с автобуса да го пропуснем
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Наопаки - отвътре. Ама ти си с двузонов и там нещата са малко по-различни откъм управление
              може ли още малко инфо колега

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
                може ли още малко инфо колега
                Пост №5 е достатъчен
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  Лампите са две.
                  Дясната показва че е на автоматичен режим, т.е. сама решава кога да затвори клапата. А когато светне лявата клапата е ЗАТВОРЕНА.

                  Можеш чрез натискане на бутона да изключиш авто режима или да затвориш ръчно клапата.

                  Автоматичния режим се влияе от работата на климата - според исканото от тебе решава кога да затвори клапата. Също влияе се и от датчика за качество на въздуха - ако спеш зад автобус който дими - се затваря сама, за да спре притока на замърсен въздух. Е, не винаги все пак това е Алфа
                  Датчика за дим бачка само в Ауто режим, в същия режим му свети и десния диод на дясната врътка.
                  Ако свети левия диод на дясната врътка и със затворена клапа и е на ръчен режим
                  AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                    Датчика за дим бачка само в Ауто режим, в същия режим му свети и десния диод на дясната врътка.
                    Ако свети левия диод на дясната врътка и със затворена клапа и е на ръчен режим
                    Ако го има този датчик
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                      Датчика за дим бачка само в Ауто режим, в същия режим му свети и десния диод на дясната врътка.
                      Ако свети левия диод на дясната врътка и със затворена клапа и е на ръчен режим
                      Добре де, аз да не би да съм казал нещо по-различно?

                      В същото време АУТО режима на клапата е независим от АУТО режима на климатика - даже и на чисто ръчен да се остави, клапата пак може да си е на АУТО. Само с натискане на нейния бутон може да мине на чист ръчен режим, който ако не се лъжа след гасене и палене, пак си минава на АУТО.

                      Ето и извадка от книжката, която можеш да си изтеглиш от нета и сам.
                      Прикачил съм ти я и аз - пдф-а.
                      Е, на английски е, ама ...
                      Attached Files
                      Last edited by Yavor; d.m.y г., 09:48.
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                        Добре де, аз да не би да съм казал нещо по-различно?

                        В същото време АУТО режима на клапата е независим от АУТО режима на климатика - даже и на чисто ръчен да се остави, клапата пак може да си е на АУТО. Само с натискане на нейния бутон може да мине на чист ръчен режим, който ако не се лъжа след гасене и палене, пак си минава на АУТО.

                        Ето и извадка от книжката, която можеш да си изтеглиш от нета и сам.
                        Прикачил съм ти я и аз - пдф-а.
                        Е, на английски е, ама ...
                        Много ти благодаря колега...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Ако го има този датчик
                          Двузоновите са с датчик, ако видиш фейс с 1-зонов климатроник там си без датчик
                          AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                            Двузоновите са с датчик, ако видиш фейс с 1-зонов климатроник там си без датчик
                            Аз съм с двузонов без датчик фабрично. Ами сега?
                            И не само аз
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Абе твоята е много странна кола, да знаеш...
                              Или италианеца е бил някакъв изчанчен, или ти не гледаш внимателно.
                              Всички с двузонов имат датчик... Монтира се серийно!
                              Ами сега?
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Comment

                              Working...
                              X